چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه ریحانة الرسول(ص) نورآباد گفت: خواهران مشغول به تحصیل در حوزه باید علاوه بر یادگیری دانش حوزوی، به عنوان مادران و همسران، الگوی موفق یک زن مسلمان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سید علی موسوی، شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانة الرسول (س) شهرستان نورآباد با اشاره به نقش محوری و اساسی زن در تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسل مومن و انقلابی، گفت: زنان به عنوان ستون تربیتی خانواده نقش بی بدیلی در فرهنگ سازی و معرفی الگو به فرزندان دارند و باید با عمل به آموزه های اخلاقی و اسلامی در جهت تعمیق و گسترش  این آموزه ها در جامعه تلاش کنند.

وی ادامه داد: زن منشاء تاثیر گذاری و ارائه الگو به سایر اعضای خانواده است و در این راستا باید تلاش کند تا با محوریت قرار دادن سبک زندگی اسلامی، فرزندان را از آسیب های اجتماعی عصر حاضر مصون نگه دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه خطاب به خواهران طلبه افزود: خواهران مشغول به تحصیل در حوزه باید علاوه بر یادگیری دانش حوزوی، به عنوان مادران و همسران، الگوی موفق یک زن مسلمان باشند.

وی تصریح کرد: خواهران مبلغه بعنوان پرچمداران اشاعه دین مداری و آگاهی در جامعه باید با انجام رسالت تبلیغی خود در راستای تحکیم آموزه های اسلام و بنیان خانواده گام بردارند.

برپایه این گزارش، در این مراسم با تقدیر از زحمات خانم مریم نوری، مدیر سابق مدرسه علمیه خواهران ریحانة الرسول (س) شهرستان نورآباد، خانم منظر جهان پور به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha