پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 406659
۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
حجت الاسلام احمدی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان

حوزه/مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، از برگزاری کنگره سردار شهید خادمی و ۱۷۰۰ شهید منطقه کاشان، همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام احمدی، در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: کنگره سردارشهید خادمی و 1700 شهید منطقه کاشان و همچنین شهدای مدافع حرم، همزمان با آغاز دهه فجر، صبح پنج شنبه 14 بهمن ماه، در محل سالن فرهنگی-ورزشی شهدای بسیج شهرستان کاشان برگزار می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، با اشاره به آیه ۱۶۹ آل عمران «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ / هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند»، گفت : شهدا زنده اند و دلیل زنده بودنشان هم حرکت دادن جامعه می باشد.

وی با بیان اینکه امروز سمت و سوی حرکت کشور را شهداء هدایت می کنند، ابراز داشت: خدمتگزاری در این کنگره و برای شهداء، دلالت براین است که درخدمت نظام و انقلاب باشیم .

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه شهداء درس ایثار، شهادت و ایستاگی را به ما می آموزند، گفت: هدف ازبرگزاری کنگره 1700 شهید شهرستان کاشان هم حرکت به سوی ارزشهای نظام و انقلاب است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، با اشاره به خاطراتی از شهید میثمی، گفت: ایشان قبل از انقلاب به خاطر مبارزه با رژیم دیکتاتوری شاه، به زندان افتاد و پس ازآزادی گفت همان اندازه که درزندانهای ساواک بودم به جبهه رفتم وقتی دیدم حیات ، زندگی وآبرویم مدیون انقلاب است به مادرم نامه نوشتم که تا آخرین قطره خونم برای حفاظت از انقلاب دفاع می کنم تا بتوانم دین خود را به انقلاب ادا کنم.

وی، با بیان اینکه مسئولین مدیون نظام وانقلاب هستند وباید مانند شهداء تا پای جان از انقلاب، نظام و ولایت دفاع کنند، گفت: با برگزاری یادواره شهدا هر سال این درس را تمرین می کنیم.

*فعالیت 16 پایگاه بسیج طلاب در شهرستان کاشان

حجت الاسلام احمدی، به نقش روحانیون و حوزه های علمیه درپیروزی، حفظ و تدوام انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حوزه های علمیه مانند سایر نهادها، رده مقاومت بسیج طلاب و روحانیون دارند، پیگیر جذب، سازماندهی، حفظ و انسجام طلاب و روحانیون، در شجره طیبه بسیج هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، با اشاره به اینکه بالغ بر16 پایگاه بسیج طلاب در قالب یک حوزه مقاومت در شهرستان کاشان فعالیت می کنند: بالغ بر دو هزار نفر از خواهران و برادران طلاب و روحانیون شهرستان کاشان در رده های سرگروه، مربی، سرمربی، مبلغین راهیان نور و اردوهای جهادی، عضو بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان می باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha