جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن.

حوزه/ ثبت نام دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان یزد آغاز شد و اطلاع رسانی به حوزویان برای حضور در این طرح ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، استان یزد یکی از استان های پیشرو در زمینه های مختلف قرآنی از جمله ایجاد مؤسسات قرآنی، مسابقات، محافل انس با قرآن و نیز حفظ قرآن به شمار می رود که نهادهای و ادارات مختلفی از جمله تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، برخی هیئات مذهبی، ارشاد اسلامی، حوزه های علمیه، بسیج  و مؤسسات خصوصی قرآنی بسیاری در طول سال فعالیت دارند.

براساس این گزارش، ثبت نام دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از این هفته آغاز شد و تا ۲۷ اسفند ماه ادامه می یابد که ضرورت اطلاع رسانی به حوزویان از اهمیت بالایی برخوردار است.

این گزارش می افزاید: حافظان قرآن کریم در رشته های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و سی جزء می توانند از طریق سایت تلاوت telavat.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برپایه این گزارش، آزمون کتبی این طرح (ترجمه، مفاهیم و حفظ) در اردیبهشت ماه سال ۹۶ و آزمون شفاهی (تجوید و حسن حفظ) در شهریورماه سال ۹۶ برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha