پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی حسنی بسیج طلاب همدان

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با بیان این که دشمن می خواهد جوانان ما را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند، گفت: راهیان نور نماد رژه اسلام است و سبب ترس دشمن از جوانان انقلابی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان حجت الاسلام علی حسنی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان، پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی راهیان نور دانشجویی ویژه مبلغین استان، در سالن همایش های مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) گفت: اردوهای راهیان نور احیا کننده فرهنگ انقلاب و گفتمان اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به الزامات استمرار نهضت ها، بیان داشت: هر نهضتی اگر بخواهد استمرار داشته باشد باید به اشاعه و ترویج آرمان هایش بپردازد، و آرمان های نهضت اسلامی جدای از ایثار و شهادت نیست.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با بیان این که دشمن می خواهد جوانان ما را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند، ابراز داشت: راهیان نور نماد رژه اسلام است و سبب ترس دشمن از جوانان انقلابی می شود.

وی ادامه داد: راهیان نور یعنی بسیج مردمی، و مسؤول این اردوها خود شهدا هستند؛ این اردوها سبب افزایش روحیه انقلابی و همان روحیه ای که در شهدا بود می شود و رابط بین نسل ها است.

حجت الاسلام حسنی افزود: راهیان نور بهترین بستر برای نهادینه کردن آرمان های شهدا و انقلاب و اسلام است، اگر نگاهی به زنگی شهدای مدافع حرم بیاندازیم متوجه می شویم که روحیه شهدای این نسل از این برنامه ها و اردو ها شکل گرفته است.

 وی در ادامه با اشاره به برکات دفاع مقدس ابراز داشت: جنگ تحمیلی علی رغم همه خرابی هایی که برای کشور داشت، نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی بود و در کنار تقویت قدرت نظامی، سبب تقویت روحیه ایثار در بین جوانان شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با اشاره به خاصیت تبلیغی اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: محیط تفریحی، معنوی و زیارتی که بیشترین محور آن شهدا هستند، بدین معنا که قدم گاه شهیدان بوده و شهدا در آن مناطق حضور دارند می تواند تاثیر تبلیغ را دو چندان کند.

وی در پایان با اشاره تبلیغ موثر در اردوهای راهیان نور گفت: مخاطب شناسی از اهمیت فراوانی برخوردار است، باید بدانیم مخاطبمان در چه سطحی است یا نوجوان است یا جوان و همچنین اطلاع از سطح علمی افراد در نوع تبلیغ موثر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha