پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور هیئتی به نمایندگی از آیت الله سیستانی در خوزستان

حوزه/ هیئتی به نمایندگی از حضرت آیت‌الله سیستانی به منظور بازدید از مدارس علمیه و دیدار با علمای بلاد به خوزستان سفر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هیئت نمایندگی حضرت آیت‌الله سیستانی به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی در راستای بازدید از مدارس علمیه خوزستان و دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری به خوزستان سفر کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی و هیئت همراه، در این سفر دو روزه از برخی مدارس علمیه اهواز بازدید کرده و با آیات موسوی جزایری و شفیعی، دیدار می‌کند.

همچنین حضور در شبکه جهانی الأهواز و دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) بخش دیگری از برنامه‌های هیئت نمایندگی آیت‌الله سیستانی در سفر به خوزستان است.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حسون مدیر مرکز پژوهش‌های اعتقادی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، ابلاغ سلام حضرت آیت‌الله سیستانی به مردم خوزستان و شخص آیت‌الله موسوی جزایری را از اهداف سفر به خوزستان عنوان کرد.

وی حضور و بازدید میدانی از برخی مناطق محروم خوزستان را در دستور کار این هیئت دانست و گفت: إن‌شاءالله در نظر داریم در این سفر ۲ روزه، در برخی از مناطق محروم خوزستان حضور یابیم و از نزدیک با مشکلات و مسائل مردم آشنا شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha