سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ باید دولت و کشور آن قدرت را داشته باشند تا اجازه ندهند، حکام مرتجع منطقه خلیج فارس، عرض اندام کنند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش ازظهر امروز در دیدار جمعی از سپاهیان،‌حکام مرتجع منطقه خلیج فارس به خصوص آل سعود و آل خلیفه را دست ساز غربی ها عنوان کردند و گفتند: باید دولت و کشور آن قدرت داشته باشند تا اجازه ندهند این آل های خود فروخته در منطقه عرض اندام کنند.

ایشان بیان داشتند: رؤسای آل ها، نوکران  آمریکا و اسرائیل می باشند و برای  خوش خدمتی به آنها اقدام به هر جنایتی علیه ملت خود می کنند.

معظم له با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در اسلام تربیت صحیح انسانها است و دین تاکید فراوانی بر این مسئله دارد افزودند: اسلام برای تربیت انسان، اصولی را تعیین کرده است، اصل اول داشتن ایمان، اعتقاد و معرفت به خدا است.

معظم له با بیان اینکه اصل دوم در انسان سازی، علم است،  انسان جاهل نمی تواند درعرصه کمال قدم بردارد و حرکت کند ابراز داشتند:  گام سوم در انسان سازی، عقل است؛ عقل غیر از علم است؛ عقل به معنای تشخیص حق از باطل است، ولی متاسفانه خیلی از افراد علم دارند و بصیرت ندارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه اصل چهارم داشتن مسئولیت و تعهد نسبت به فرد و اجتماع است، گفتند: وحدت و اتحاد مسلمین ازجمله  تعهدات هر مسلمانی است، بنابراین مسلمانان نباید نسبت به سایر مسلمانان دیگر بی تفاوت باشند.

 معظم له با بیان اینکه اصل دیگر داشتن تقوا است به  مسئله  انقلاب اشاره کردند و افزودند: امام راحل با حرکت خود هیمنه دو ابر قدرت را در هم شکستند و باعث قیام  همه مستضعفان علیه استعمارگرایان شدند.

 ایشان با بیان اینکه یکی از رکن های مهم انقلاب، مردم می باشند بر قدرشناسی مسئولین  نظام از مردم و رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و اقتصاد سالم تاکید کردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha