پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام  سید ضیاء الدین هاشمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان آوج گفت: حفظ و تقویت وحدت ملی با پیوست های اسلامی و انقلابی از اصول اندیشه امام راحل است و در شرایط کنونی که در داخل کشور برخی جریان های خفته برای مشکل آفرینی وجود دارند، باید بصیرت و هوشیاری در مراقبت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را دو چندان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیا الدین هاشمی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج به ضرورت ترویج اندیشه های نورانی حضرت امام خمینی (ره) در جامعه اشاره و اظهار کرد: امام راحل پایه گذار الگوی حکومت داری دینی است که توانسته در عصر حاضر مدافع اسلام ناب محمدی (ص) باشد و همه وظیفه دارند با تمام قدرت از آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و ارزش های اسلامی دفاع نموده و مراقب توطئه های دشمنان باشند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت وحدت ملی با پیوست های اسلامی و انقلابی از اصول اندیشه امام راحل است و در شرایط کنونی که در داخل کشور برخی جریان های خفته برای مشکل آفرینی وجود دارند، باید بصیرت و هوشیاری در مراقبت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را دو چندان کرد.

حجت الاسلام هاشمی افزود:  آثار و اندیشه های امام راحل گنجینه ارزشمندی است که باید بیش از پیش به جامعه به ویژه قشر جوان شناسانده شده و در جامعه تبیین شود.

امام جمعه شهرستان آوج با عنوان اینکه تبیین تفکرات حضرت امام خمینی (ره) به ویژه برای نسل جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: دانشگاهیان و روحانیت  باید با بررسی در آثار امام خمینی (ره)، با مبانی اندیشه ای ایشان ارتباط گرفته و نشر آن را وظیفه  اصلی خود بدانند.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن و ظلم نکردن همان جهاد کبیر است که مقام معظم رهبری برآن تاکید داشته و مبنای بزرگی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: آن چیزی که ملت ایران را از تمام دنیا متمایز کرده، روحیه استکبار ستیزی و بیگانه ستیزی است و این دستاورد بزرگ ملی ملت ایران است.

امام جمعه شهرستان آوج ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی امروزه از هر روش ممکنی بر علیه نظام و جوانان دست به فعالیت می زنند که باید مراقب باشیم و با تقویت روحیه ها از این اقدامات جلوگیری نماییم.

حجت الاسلام هاشمی در پایان خاطرنشان ساخت: اگر می‌خواهیم که اسلام و جامعه اسلامی پیروز و سربلند باشد، باید در مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به خود اتکا کرده و رمز موفقیت کشور در تبعیت از ولایت فقیه است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha