پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا ملا محمد محمدی - کرمانشاه

حوزه/ ماموستا ملامحمد محمدی افزود: بیش از ۷۰ درصد از تکفیری ها هیچ آشنایی با دین اسلام و تعلیمات واقعی آن ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ماموستا ملامحمد محمدی، امروز در همایش هادیان نور که در مجتمع فرهنگی بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: هیچ کسی نمی تواند نقش روحانیون در تبلیغ دین مبین اسلام را نادیده بگیرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تاکید بر تلاش دشمن برای بی دین کردن جامعه اسلامی ایران؛ افزود: دشمنان دین مبین اسلام میلیاردها دلار هزینه ضربه زدن به دین اسلام و کم رنگ کردن اسلامیت در بین اقشار جامعه به ویژه جوانان هستند، لذا روحانیون و علما باید در این زمینه هوشیار عمل کنند.

ماموستا محمدی ادامه داد: امروز وجود علما و روحانیون شاخص و با درایت و عالم عامل ترس و ناامیدی دشمنان نظام و اسلام شده است.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع تکفیری ها در جهان اسلام اشاره داشت و عنوان کرد: بیش از 70 درصد از تکفیری ها هیچ آشنایی با دین اسلام و تعلیمات واقعی آن ندارند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: همچنین 25 درصد از همین تکفیری ها شناخت سطحی و معمولی از دین اسلام دارند و مابقی اصلا شناختی از اسلام واقعی ندارند.

ماموستا محمدی با تاکید بر لزوم ایجاد شیوه های جدید برای تبلیغ واقعی دین اسلام، گفت: امروز بیشتر هر روز دیگر نیاز به روحانیت و علمای اسلامی در جنگ نرم با دشمنان اسلام احساس می شود، لذا باید در تقویت حوزه های علمیه و مراکز اسلامی تلاش خود را دوچندان کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha