جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ هفتمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور

حوزه/ رئیس کارگروه هیئت مذهبی خاتم و جامعه ایمانی مشعر گفت: به منظور ساماندهی و علمی سازی فعالیت های هیئات مذهبی سراسرکشور اقدام به تهیه بیش از ۱۰ هزار فیش تحقیقاتی پیرامون مسائل مختلف علمی هیئت های مذهبی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مهدی سلحشور در همایش دو روزه هیئات مذهبی سراسرکشور در قم اظهارداشت: تاکنون توانسته ایم 10 هزار فیش پژوهشی با محوریت مقتل، شرح ادعیه، تاریخ اسلام، سیره اهل بیت علیهماالسلام همچنین 600 سبک غیر اقتباسی را به منظور پویایی هر چه بیشتر هیئت های مذهبی توسط شعرای بنام کشور آماده کرده ایم تا در اختیار مجموعه های مذهبی قرار بگیرد.

وی افزود: طراحی و ساماندهی وسیله ارتباطی میان نخبگان پس از شناسایی مسئولان هیئات مذهبی و معرفی آنان به جامعه ایمانی مشعر، امید است با این اقدام بتوانیم نقش تاثیرگذاری در روند یکدست سازی مراسمات مذهبی و برنامه های فرهنگی در سراسر کشور داشته باشیم.

سلحشور به تهیه سرفصل های آموزشی در سه سطح مقدماتی، متوسط و عالی با هدف تربیت نسل ولایی مداحان جوان و ارتقای سطح آگاههای دینی و معرفتی آنان از جمله دیگربرنامه های جامعه ایمانی مشعر می باشد که این آموزش ها از نیمه دوم سال 96 آغاز خواهد شد.

این مداح اهل بیت(ع) بیان داشت: در سیاست های جدید جامعه ایمانی مشعر در صدد هستیم برنامه ها را هدفمند تر و پویاتر دنبال کنیم و در این راه هیئات استانی نقش بسزایی در این زمینه خواهند داشت.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha