جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار هیئت اعزامی آیت‌الله‌العظمی سیستانی با آیت‌الله شفیعی

حوزه/ در دیدار هیئت اعزامی آیت‌الله‌العظمی سیستانی با آیت‌الله شفیعی، پیرامون مسائل روز جهان اسلام صحبت و تبادل‌نظر شد و بر این موضوع تاکید شد که نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان سردمدار استکبار ستیزی، باید در زمینه‌های مختلف علمی و اقتصادی به خودکفایی رسیده و فرهنگ غنی اسلامی خود را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در ادامه برنامه های سفر خود به خوزستان، با آیت‌الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار پیرامون مسائل روز جهان اسلام صحبت و تبادل‌نظر شد و مطرح گردید که نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان سردمدار مستضعفان و استکبار ستیزانه عالم، باید روز به روز در زمینه‌های مختلف علمی و اقتصادی به خودکفایی رسیده و فرهنگ غنی اسلامی خود را تقویت کند تا إن شاءالله الگوی بسیار خوبی برای کشورهای منطقه و فرامنطقه ای باشد.

همچنین آیت‌الله شفیعی، در این دیدار ضمن تأکید بر توجه جدی مراجع عظام تقلید به تقویت جبهه مقاومت اسلامی، با بیان اینکه حوزه علمیه خوزستان، دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه‌های علمیه سراسر کشور است، گفت: إن شاءالله آیت‌الله‌العظمی سیستانی عنایت و توجه بیشتری به حوزه این استان مبلغ پرور داشته باشند که مبلغان عرب‌زبان خوزستان، توانایی ویژه‌ای در تبلیغ مکتب تشیع در کشورهای جهان اسلام دارند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی، نیز با تقدیر از تلاش‌های علمای خوزستان در تقویت این حوزه و تربیت طلاب، گفت: آیت‌الله‌العظمی سیستانی همواره توجه خاصی به حوزه‌هایی همچون حوزه خوزستان داشته و إن شاءالله شاهد پویایی و رشد هرچه بیشتر این حوزه باشیم.

برپایه این گزارش،در پایان این نشست و دیدار صمیمانه، یک جلد قرآن نفیس از سوی دفتر آیت‌الله‌العظمی سیستانی به آیت‌الله شفیعی، اهداء و سلام ویژه آن مرجع عالی‌قدر را به ایشان ابلاغ کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha