جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ورود لباس‌های محجبه و اسلامی یونیگلو به بازار کانادا

حوزه/ شرکت تجاری ژاپنی یونیگلو قصد دارد ماه آینده خط تولید و عرضه لباس‌های محجبه و اسلامی را برای مسلمانان کانادایی راه اندازی کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از muslimvillage، شرکت تجاری ژاپنی یونیگلو که سال‌های گذشته اقدام به عرضه لباس‌های محجبه و اسلامی در مجموعه بهاری خود کرده بود قصد دارد ماه آینده، یک خط تولید لباس‌ها و پوشش‌های اسلامی را در کانادا راه اندازی کند.

اقلام پیشنهادی توسط این شرکت تجاری ژاپنی شامل انواع حجاب، روسری‌ و شال‌های پوشش سر برای زنان مسلمان، «عبا» و «جلباب» از لباس‌های زنان مسلمان در شبه جزیره عرب و «باجو کوروغ» لباس سنتی زنان مسلمان در جنوب شرقی آسیای و مسلمانان مالزیایی می‌باشد.

طبق برنامه‌ریزی‌های ارائه شده شرکت یونیگلو قرار است 24 فوریه، خط تولید بهاری و تابستانی خود را در دو مرکز ایتون و یورکدل در تورنتو ایجاد کند.

* کانادا بازار بسیار متنوعی دارد

کیت آدامز سخنگوی یونیگلو در این باره به خبرنگاران گفت: امیدواریم بتوانیم پاسخگوی درخواست‌ها برای پوشش محجوب در کانادا باشیم. کانادا بازار بسیار متنوعی دارد و ما مطمئنیم بازخورد مثبتی دریافت خواهیم کرد.

این شرکت ژاپنی پیش از این نیز در سال 2015 مجموعه‌های حجاب دیگری را به بازار ارائه داده بود، از جمله فعالیت‌های این شرکت همکاری با هنا تاجیما، طراح لباس مسلمان می‌باشد.

خانم تاجیما نیز در این باره گفت: ما کارمان را در جنوب شرق آسیا و بازار محلی آنجا آغاز کردیم. از آنجا کار بسیار رشد کرد و هر فصل محصولاتمان را به کشور‌های جدیدتری بردیم و واکنش‌ها بسیار عالی بوده است. به علاوه اینکه مشتریان ما را تنها مسلمانان تشکیل نمی‌دهند.

خط تولید کامل این لباس‌های حجابی که شامل 30 محصول در 81 رنگ و الگوی مختلف می‌باشد، اکنون در 15 کشور مختلف ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha