پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمله افراد مسلح به مردم الدراز

حوزه/ وضعیت حقوق بشر در بحرین به ویژه پس از اعدام سه جوان بحرینی توسط آل خلیفه نابسامان شده و سرکوب ها به حداکثر رسیده و ظلم و ستم به شیعیان همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، چهار سازمان فعال در زمینه حقوق بشر در بحرین شامل سازمان آمریکایی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین، مرکز حقوق بشر بحرین، مرکز حقوق بشر و دموکراسی و مرکز اروپایی دموکراسی و حقوق بشر بحرین، روز گذشته با صدور بیانیه ای خواستار انجام تحقیقات فوری درباره حمله افراد مسلح به مردم بحرین در منطقه الدراز شدند.

این سازمان ها همچنین تاکید کردند افرادی که به سوی مردم شلیک کرده اند و تعدادی از مردم را مجروح ساخته اند، باید شناسایی شده و مورد مجازات واقع شوند و بر اساس عدالت با آنها رفتار شود.

این سازمان ها همچنین استفاده از قدرت و خشونت توسط نیروهای امنیتی وابسته به آل خلیفه را محکوم کردند و افزودند نیروهای آل خلیفه هیچ اعتنایی به حقوق فراد در برقراری تجمع ندارند و گلوله جنگی به سمت این افراد شلیک کرده اند.

چهار سازمان حقوق بشر تاکید کردند: وضعیت حقوق بشر در بحرین به ویژه پس از اعدام سه جوان بحرینی توسط آل خلیفه نابسامان شده و سرکوب ها به حداکثر رسیده و ظلم و ستم به شیعیان همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است افراد مسلح با لباس شخصی و نقاب روز پنج شنبه به مردم تجمع کننده در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم و حامیان این روحانی بزرگ شیعه حمله کرده و به سوی مردم گلوله های جنگی و ساچمه ای شلیک کردند که منجر به مجروح شدن تعدادی از مردم بحرین از جمله مصطفی احمد حمدان شد که وی هم اکنون در بیمارستان بستری است و حال وی وخیم گزارش شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha