شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی خادمی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام مبلغان روحانی به مناطق مختلف این استان، از جمله روستاها و ...، به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام علی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در ایام دهه فجر، مبلغان روحانی به نقاط مختلف استان خراسان شمالی از جمله به سطح مدارس استان، روستاها و مناطق مختلف اعزام خواهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: روحانیون در قالب اردوهای جهادی کوتاه مدت به این مناطق اعزام می‌شوند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل نوجوان و جوان جامعه و اقشار مختلف مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: روحانیون، از 12 بهمن به مدت 11 روز در مدارس و مناطق شهری، روستایی و مناطق محروم استان حضور می یابند و به انجام امور فرهنگی، تبلیغی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند.

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای بیان برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازخوانی ارزش های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بوده و از سوی دیگر یادآور ایثارگری و فداکاری ملت ایران برای ایجاد، تثبیت و تحکیم ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که نسل های جدید انقلاب اسلامی را به عنوان ودیعه ای الهی درک کنند گفت: در ایام اللّه دهه فجر مبلغان با حضور در مناطق شهری و روستایی استان به بیان ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره)، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری گفتمان ها و نشست های انقلابی در بین مخاطبان می پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است که حفاظت و صیانت و پاسداری از این خون ها وظیفه همه مسئولان و مردم است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha