شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانم رؤیا دهقانی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد از تقدیر برترین های پژوهشی سال تحصیلی ۹۴-۹۵ مدارس علمیه خواهران استان یزد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی خبر داد.

خانم رؤیا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار کرد: با توجه به تلاش و همت بانوان طلبه پژوهشگر مدارس علمیه خواهران در سال تحصیلی گذشته، جمعی از برترین های دارای رتبه های کشوری و استانی با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شدند.

وی افزود: در مسابقه پژوهشی«رشد» سال 94 در سطح استان یزد تعداد 41 اثر به صورت گروهی تدوین شد که از این تعداد گروه سکینه رضایی صدرآبادی با موضوع «تأثیر IVF بر رشد جمعیت» و گروه زهرا ربّانی با موضوع «علائم ظهور از منظر آیات و روایات» توانستند رتبه برتر استانی را کسب کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد ادامه داد: جشنواره بانوی کرامت از دیگر مسابقات پژوهشی است که سالیانه برگزار می شود و در سال 94 در گرایش کلام اسلامی، فاطمه برقی طلبه سطح سه توانست با ارائه مقاله «بررسی و نقد عقاید زرتشتیان در توحید، نبوت و معاد از منظر قرآن» رتبه نخست کشوری را کسب کند.

دهقانی افزود: خدیجه شاکر طلبه سطح سه در گرایش فقه و اصول جشنواره توانست با ارائه مقاله « شرط فعل و شرط نتیجه با تطبیق بر شرایط مندرج در عقد نامه های فعلی» رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد و فرزانه اخلاقی طلبه سطح سه نیز در گرایش تفسیر و علوم قرآنی با ارائه مقاله « بررسی نکات اخلاقی، تربیتی و ادبی سوره مبارکه ص» به مقام سوم این گرایش دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره بانوی کرامت هر سال برای طلاب بالای 30 سال برگزار می شود و آثار در قالب مقاله، تحقیق پایانی، پژوهش درسی و پایان نامه برگزار می شود که در سال تحصیلی 94 تعداد 240 اثر از استان یزد به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران با بیان این مطلب که برترین های جشنواره علامه حلی قبلا به صورت جداگانه طی مراسمی تجلیل شده اند و کار ارسال جشنواره امسال نیز پایان یافته است؛ گفت: هنوز دستور العمل مسابقه رشد و جشنواره بانوی کرامت امسال ابلاغ نشده است.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha