جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی‌خراسانی

حوزه/ عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: در مرکز خدمات حوزه های علمیه بیش از ۵۰ نوع خدمت به طلاب و روحانیون ارائه می شود.

حجت الاسلام علی محمدی‌خراسانی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، با بیان این که مرکز خدمات حوزه های علمیه، خدمات مشخصی را به حوزویان ارائه می کند، گفت: کسانی که برای دین اسلام عمر خود را وقف کرده اند و عمری در این راه سختی کشیده اند، در آن دنیا از فضیلتی بالا برخوردار خواهند شد.

عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور افزود: علمای دینی در نزد پروردگار جایگاه رفیعی دارند و اولین کسی که از جایگاه این بزرگان تکریم نموده، خود خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه ده گروه در روز قیامت به مقام شفاعت دست خواهند یافت، عنوان کرد: علما و عالمانی که عمرشان را برای دین گذاشته اند، از جمله کسانی هستند که در آن دنیا می توانند شفیع مسلمانان باشند.

حجت الاسلام محمدی‌خراسانی افزود: امروز باید قدر علمای دینی و بزرگان اسلام را بدانیم، زیرا آنها نعمت هایی خدایی بوده و به تمامی امیال و خواسته های دنیوی خود پشت پا زده اند.

عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در ادامه سخنان خود، با بیان این که دشمنان دین خدا یک لحظه از توطئه علیه اسلام و دین محمدی(ص) دست نخواهند کشید، خاطرنشان کرد: علما به ویژه علمای اهل سنت، جزو اولین گروهایی هستند که در مقابل بدعت گروه های تکفیری و سلفی ایستادند و دروغ های آنان را برملا ساختند.

عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در پایان سخنان خود یادآور شد: در مرکز خدمات حوزه های علمیه، بیش از 50 نوع خدمت به طلاب و روحانیون ارائه می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha