شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روح الله طیبی

حوزه/معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، از برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی این مدرسه در دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام روح الله طیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی، به مناسبت دهه فجر انقلاب اظهارداشت: این مسابقات بین طلاب این مدرسه برگزار خواهد شد که برندگان این مسابقات به مرحله شهرستانی، استانی و در نهایت کشوری راه خواهند یافت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران وبیدگل خاطرنشان کرد: این مسابقات دررشته های تنیس روی میز، فوتبال، فوتسال، والیبال، پینگ پنگ و طناب کشی برگزارخواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تشریح دیگر برنامه‌های این ایام در مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، ابراز داشت: مشارکت در برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های تفسیر، حفظ، روخوانی، روان خوانی، تفسیر، نهج البلاغه، اذان، اقامه و شبی با قرآن، در مساجد و حسینیه‌های شهرها و روستاهای این شهرستان، برگزاری جشن‌های دهه‌فجر و شرکت درراهپیمایی باشکوه 22 بهمن، از مهمترین برنامه های مدرسه علمیه امیرالمونین(ع) آران و بیدگل می باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران وبیدگل، در ادامه سخنان خود، خاطرنشان کرد: یادواره شهدای طلبه و روحانی، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نبویان، در 12 بهمن ماه سال جاری، در محل مصلی نمازجمعه این شهرستان، بعد ازنمازمغرب وعشاء برگزار خواهد شد که این برنامه با مشارکت و همکاری مدارس علمیه شهرستان با ستاد نماز جمعه انجام می شود.

حجت الاسلام طیبی در پایان سخنان خود، به نقش روحانیون و طلاب مدارس علمیه، در پیروزی، حفظ و بقای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یاد آورشد: به منظور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در دوران انقلاب، و شرکت در مراسم‌های دهه فجر، جمعی از طلاب این مدرسه به عنوان مبلغ، به روستاها و شهرهای این شهرستان، اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha