پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تجلیل از طلبه شهید یزدی

حوزه / در هفتمین همایش جامعه قرآنی استان یزد از خانواده طلبه شهید و قاری بین‌المللی استاد حاج حسن دانش تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، اولین یادواره شهدای قرآنی و هفتمین همایش جامعه قرآنی استان یزد، شب گذشته در محل مسجد اعظم امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد برگزار شد، یاد و خاطره شهید حاج حسن دانش قاری بین المللی و مهاجر الی الله گرامی داشته شد.

این مراسم با حضور جامعه قرآنی استان، میرمحمدی استاندار یزد، حجت‌الاسلام محمد حسین شایق مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد، حجت‌الاسلام زارع زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، غیاثی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی دیگر از مدیران برگزار گردید.

قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط استاد شایق قاری بین المللی یزدی و قرائت دعای کمیل توسط استاد حسن زاده قاری برجسته یزدی از برنامه های جنبی این مراسم بود.

همچنین در این مراسم استاد حمید شاکرنژاد، قاری بین المللی و میهمان ویژه این مراسم با صوت زیبا و دلنشین به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

لازم به ذکر است تجلیل از خانواده طلبه شهید و قاری بین‌المللی استاد حاج حسن دانش و حضور بر تربت پاک این شهید از دیگر برنامه های اولین یادواره شهدای قرآنی استان یزد بود.

یادآور می‌شود این مراسم با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اتحادیه موسسات قرآنی استان برگزار شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha