سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در قزوین با خانواده شهدا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین، جمع‌آوری خاطرات والدین شهدا را ضروری خواند و افزود: این خاطرات باید ثبت و ضبط شود تا نسل امروز و آینده با سیره شهدا و رشادت‌های آنها در هشت دفاع مقدس آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در دیدار با خانواده های شهیدان حسین فرمانی و امیر اسداللهی با بیان اینکه شهدا معلم آیات الهی برای مردم هستند، بیان کرد: آحاد جامعه با درس‌ گرفتن و  الگوبرداری از سیره و سلوک شهیدان می‌توانند در زندگی موفق باشند.

وی، جمع‌آوری خاطرات والدین شهدا را ضروری خواند و افزود: این خاطرات باید ثبت و ضبط شود تا نسل امروز و آینده با سیره شهدا و رشادت‌های آنها در هشت دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیر کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی و امور ایثارگران استان نیز با اشاره به جمع آوری خاطرات خانواده های شهدا، گفت: خاطرات والدین شهدا ثبت و ضبط می‌شود تا در آینده  برای تولیدات فرهنگی و هنری از آنها بهره‌گیری شود و هیچ‌گاه  رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنها به فراموشی سپرده نشود.

حقایق پور خاطرنشان کرد:  قزوین، اولین استانی است که  توانسته درصد بالایی از خاطرات والدین شهدا را با استانداردهای امروز، تصویربرداری و جمع‌آوری کند و  تحقق این مهم  موفقیت بزرگی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به شمار می‌آید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha