جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسؤول حوزه علمیه نکا

حوزه/ مراسم وداع با مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی اکبر صادقی گلوردی، مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا شنبه شب با حضور جمع کثیری از اساتید، طلاب و روحانیان استان، در این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مراسم وداع با پیکر حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی اکبر صادقی گلوردی، مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا، شنبه شب با حضور جمع کثیری از اساتید، طلاب و روحانیان استان در این حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ فضای حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا که سال‌های سال با قدم‌ها، صداها، گام‌ها، دعاها، درس علوم دینی و نجواهای شب و روز این عالم بزرگوار عجین شده بود امشب مردم در ناباوری سوگ این روحانی مجاهد عزادار شدند و شاگردانش مات و مبهوت حضور استادی که دیگر در بین‌شان نیست.

این گزارش می افزاید؛ با ورود پیکر این عالم بزرگوار به حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا فریادهای ناله طلاب و فریادهای «یا حسین» طلاب و مردم با ناله‌های خاص به گوش می‌رسید و شاگردان و مردم عالم‌دوست این شهرستان، پیکر این روحانی و عالم بزرگوار را غرق در گل و گلاب کردند.

مراسم وداع با روحانی و عالمی که سال‌ها در تربیت شاگردان دینی همت گماشت، با حضور پرشور مردم با قرائت قرآن آغاز و در ادامه کلیپ زندگی این روحانی برجسته به نمایش گذاشته شد و مداحی توسط سلمان پاینده از مداحان نکا در رثای این روحانی و بزرگداشت اهل بیت(ع) انجام شد.

در این مراسم وداع، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در  مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران، حجت‌الاسلام فلاح، مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران، ائمه جمعه و فرمانداران نکا و بهشهر، رؤسای ادارات شهرستان، روحانیت مشهد، قم، مازندران و گلستان و مردم ولایت‌مدار و عالم‌پرور حضور داشتند.

یادآور می شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر صادقی‌گلوردی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا، سحرگاه جمعه به دیار باقی شتافت و رئیس دادگاه کیفری یک مازندران، رئیس دادگاه انقلاب اسلامی قائم‌شهر، رئیس دادگاه اصل ۴۹ مازندران، مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا از جمله سمت‌های این عالم در بین سال‌های ۱۳۶۰ تا امسال بود که سرانجام پس از سال‌ها تحمل بیماری در سن ۶۵ سالگی به دیار باقی شتافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha