پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام، بصیرت و دشمن شناسی را از ویژگی های طلبه انقلابی دانست و گفت: طلاب باید بصورت توأمان به تحصیل و تهذیب بپردازند و با مسائل روز آشنا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیر و معاونین حوزه علمیه استان ایلام از مدارس علمیه الهادی(ع) سرابله و ولی عصر (عج) مهران بازدید کرده و از نزدیک در جریان برنامه ها، فعالیت ها و مسائل و مشکلان این مدارس قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در این بازدیدها، با تبیین الزامات حوزه انقلابی، برگزاری مستمر کلاس های اخلاق برای طلاب را ضروری خواند.

مدیر حوزه علمیه ایلام، بصیرت و دشمن شناسی را از ویژگی های طلبه انقلابی دانست و گفت: طلاب باید بصورت توأمان به تحصیل و تهذیب بپردازند و  با مسائل روز آشنا باشند.

وی، با تاکید بر این که طلاب نباید با رویکرد دنیوی وارد حوزه شوند، افزود: طلاب باید در انتخاب دوست دقت کنند، چرا که تاثیر رفیق بد در دور شدن از هدف الهی بسیار زیاد است.

حجت الاسلام والمسلمین مردابیگی، تکلیف مداری را از دیگر ویژگی های طلبه انقلابی برشمرد و تصریح کرد: ما باید مسیر طلبگی را تکلیف پیش ببریم و دچار غفلت زدگی و عقب ماندگی از زمان نشویم. 

برپایه این گزارش، در این بازدیدها، معاونین حوزه علمیه استان ایلام نیز علاوه بر بیان مباحث لازم، به مسائل و مشکلات طلاب رسیدگی کردند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha