جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همگرایی

نماینده طلاب همدان در مجمع طلاب حوزه، گفت: بخش مهمی از همگرایی می تواند در شکل تلاش های جمعی که از نظم تشکیلاتی برخوردار است، محقق شود و بدون برخورداری از ارتباط و کار جمعی، نمی توان همگرایی و همسویی را ایجاد و تقویت کرد.

حجت الاسلام ذبیح الله نعیمیان، نماینده طلاب همدان در مجمع طلاب و فضلای حوزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ایجاد و تقویت همگرایی بین نیروهای انقلابی را امری مهم دانست و گفت: همگرایی نیروهای انقلابی موضوع مهمی است که تحقق آن مستلزم تلاش، برنامه ریزی  و توجه به نکاتی است که باید بکار گرفته شود.

وی ادامه داد: در درجه اول باید جریان های انقلابی از جریان های غیر انقلابی مشخص شوند. در واقع بخشی از ناهمسویی و ناهمگرایی نیروهای انقلابی می تواند محصول به هم خوردن و نامشخص بودن مرز بین جریان های انقلابی و جریان های التقاطی باشد.

نماینده طلاب همدان در مجمع طلاب و فضلای حوزه افزود: می توان گفت برخی از شخصیت ها که از مبانی اصولی انقلاب، فاصله گرفته اند، محصول عملکرد نامناسب و یا مواضع اشتباه و عدم مرزبندی بین نیروهای انقلابی و التقاطی است.

وی ادامه داد: بخش مهمی از همگرایی می تواند در شکل تلاش های جمعی و نشست های کاری قوی و پر دغدغه ای تحقق یابد که از انضباط تشکیلاتی برخوردار باشد، یعنی کار جمعی که از انضباط تشکیلاتی برخودار باشد، می تواند یکی از عوامل ایجاد همگرایی باشد.

حجت الاسلام نعیمیان، ادامه داد: نیروهای انقلابی باید توجه داشته باشند که بدون برخودرای از فعالیت های جمعی و تشکیلاتی مناسب نمی توان همگرایی و همسویی را ایجاد و تقویت کرد.

وی افزود: بر این اساس نیروهای جدی، خوش فکر و اصیل انقلاب، باید میدان تلاش ها و فعالیت های جمعی را پر کنند و به دنبال این باشند که بین نیروهای انقلابی ارتباط و نظم تشکیلاتی برقرار کنند.

نماینده طلاب همدان در مجمع طلاب حوزه، تاکید کرد: اگر ما بخواهیم به همگرایی و اتحاد برسیم، باید از ظرفیت های موجود بهترین استفاده را بکنیم و با محوریت دادن به ایده ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، این همگرایی را تقویت کنیم.

وی در پایان گفت: نمی توان همگرایی را بدون ارتباط جمعی تعریف کرد و از آنجایی که که کشور ما وسعت زیادی دارد و طبیعتا مناطق، شهرها و کانون های مختلف وجود دارد که این موضوع مانع آشنایی و ارتباط همه نیروهای انقلابی با هم می شود، بنابراین منطقی است که بخش ها و گروه های مختلف کشور نیاز به نوعی ارتباط قوی و تشکیلاتی دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha