چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ در نخستین همایش ملی اساتید شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی از اساتید حوزه خراسان شمالی، عنوان استاد برتر را کسب کرد.

حجت‌الاسلام فرهاد حسین‌زاده مسئول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، از نخبگان شاهد و ایثارگر استان، به‌ عنوان استاد برتر این همایش در بخش «تدریس در سطح یک حوزه» معرفی و تجلیل شد.

وی به سوابق حجت الاسلام احمدی اشاره کرد و افزود: این استاد حوزه خراسان شمالی در حال حاضر دارای مدرک سطح سه حوزه است و در مدارس علمیه استان تدریس دروس سطح یک را بر عهده دارد.

مسئول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی همچنین با بیان اینکه این استاد حوزه  6 کتاب در دست چاپ و انتشار دارد، گفت: حجت الاسلام احمدی همچنین کتابی با عنوان (مادر مهربانی‌ها) را تألیف کرده و در این کتاب به بیان جلوه‌های رفتاری و اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخته است.

وی در ادامه با بیان اینکه اساتید شاهد و ایثارگر حوزوی در باید در خط مقدم تحولات فرهنگی، اجتماعی و برنامه‌ریزی‌های حوزه علمیه هستند، تصریح کرد: وظیفه اساتید شاهد و ایثارگر نسبت به سایرین در این بخش سنگین‌تر است.

حجت الاسلام حسین زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون صحبت از نفوذ دشمن و تهاجمات فرهنگی دشمنان است که بر همین اساس اساتید حوزوی که سابقه ایثارگری دارند باید بیش از دیگران دغدغه ورود به عرصه مقابله با نفوذ و تهاجمات فرهنگی دشمنان را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha