چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علامه حلی

حوزه/ ۶ کارگاه پژوهشی به منظور آمادگی طلاب برای حضور در سومین جشنواره استانی علامه حلی(ره)، در مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد زارع شاهی، معاون پژوهش مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اعلام خبر فوق، به اهم فعالیت‌های انجام شده در این معاونت اشاره کرد و گفت: تشکیل پرونده پژوهشی برای هر طلبه به صورت دستی و الکترونیکی و جمع آوری اطلاعات مربوط به پژوهش و برگزاری دوره های پژوهشی برای طلاب یکی از کارهای این معاونت بود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد به تشکیل کارگاه ها در جهت بالابردن دانش تحقیق و پژوهش طلاب و هدایت آنها در مسیر استعدادهای شان و سیر مطالعاتی در اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: کارگاه مقاله نویسی برای طلاب پایه 3 تا 10، کارگاه نویسندگی، تند خوانی، روانشناسی با همکاری بهزیستی، و همچنین کارگاه احکام و تبلیغ، از کارگاه های مختلفی بود که در این راستا برگزار گردید.

وی به برگزاری جلساتی با حوزه علمیه خواهران شهرستان میبد اشاره کرد و اظهار داشت: این جلسات در راستای همکاری بیشتر و بهتر دو حوزه در زمینه پژوهش و فصلنامه بود که امیدواریم به یاری خداوند، امسال نیز در سومین دوره از جشنواره استانی علامه حلی در استان یزد، بتوانیم موفق عمل کنیم.

حجت الاسلام زارع‌شاهی در ادامه با بیان اینکه در دومین دوره جشنواره استانی علامه حلی یزد 60مقاله از طلاب این مدرسه ارسال شد گفت: از این تعداد 4 مقاله حائز رتبه سوم شد و همچنین از میان 5 مقاله برگزیده در جشنواره علامه حلی در قسمت برادران، 4 مقاله از این مدرسه بود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد در پایان اظهار داشت: با توجه به پیشرفتی که سال گذشته در ارسال مقالات به دومین دوره جشنواره علامه حلی داشتیم، انشاالله در سومین دوره نیز با همت همکاران و طلاب محترم بتوانیم افتخار دیگری را برای شهرستان کسب کنیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha