چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پژوهش

حوزه/ طلاب خواهر شهرستان جویبار، در پنجمین جشنواره پژوهشی گروهی رشد، که بین مدارس علمیه استان مازندران برگزار شد، شایسته تقدیر شدند.

محبوبه باحشمت، معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) جویبار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: با توجه به این‌که یکی از رسالت‌های اصلی حوزه‌های علمیه، برقراری ارتباط بین آموزه‌های دینی با مبانی زندگی می باشد، لذا کیفیت بخشی به امر تبلیغ در جامعه را در این راستا دنبال می کنیم.

وی با بیان این که یکی از ملزومات کیفیت بخشی به امر تبلیغ و ارتقای آن، توسعه پژوهش بین طلاب و حوزویان است، گفت: برای ورود طلاب به عرصه تحقیق و پژوهش، باید عوامل انگیزشی و مهارت افزایی قوی را در مدارس علمیه بین طلاب به وجود آورد که برگزاری این مسابقات از جمله این عوامل است.

 معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) جویبار خاطرنشان کرد: در پنجمین جشنواره پژوهشی گروهی رشد، خانم‌ها نیره خلیلی، سیده‌زهرا حسینی و معصومه صادقی در بخش میدانی-تحقیقی با عنوان "بررسی عوامل خانوادگی مؤثر به گرایش فرزندان به انجام فرائض دینی در جویبار" را ارائه دادند، که مقام شایسته تقدیر را در بین مدارس علمیه سطح 2(کارشناسی) خواهران استان مازندران کسب کردند.

313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha