جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کربلا

حوزه/ رئیس ستاد عتبات عالیات استان خراسان شمالی، از افزایش ۳۰درصدی کمک های مردم این استان، به بازسازی عتبات عالیات، در طی ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بجنورد، محمد صفری، ظهر امروز در نشست ستاد عتبات عالیات استان خراسان شمالی اظهار داشت: تعهد امسال این ستاد 10 میلیارد ریال است که تاکنون هشت میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد و 300 گرم طلا جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه 100 استاد کار نیز برای بازسازی عتبات عالیات به کربلا اعزام شدنده اند، افزود: برای اجرای با کیفیت در اجرای ساخت صحن های مختلف، پیمانکاران بر اساس کیفیت مورد نظر مشاور از نیروهای کار متخصص استفاده می کنند.

صفری تصریح کرد: همواره اقشار مختلف مردم خراسان شمالی آمادگی دارند تا در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات همچون دیگر عرصه ها نقش گسترده ای داشته باشند.

وی کمک به بازسازی عتبات عالیات را اقدامی ارزشمند و یک حرکت دینی، عبادی، سیاسی و حاکمیتی دانست و گفت: عتبات عالیات مراکز مهم مذهبی، اعتقادی، فرهنگی، ارزشی و پایگاه های قوی برای امت اسلامی بوده و زمینه ساز وحدت و انسجام ملت های مسلمان هستند.

 رئیس ستاد عتبات عالیات استان خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به اینکه شهرستان فاروج، سال های گذشته از نظر عملکرد رتبه اول استان را داشته است، گفت: تعهد این شهرستان 6 میلیارد و 500 میلیون ریال است که تاکنون 400 میلیون ریال وجه نقد و مقادیری طلا جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha