شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آغاز سال جدید تحصیلی جامعه المصطفی در بنگلادش

حوزه/ مراسم آغاز سال تحصیلی ۲۰۱۷ نمایندگی جامعه المصطفی در بنگلاش با حضور طلاب، اساتید و دانش پژوهان این نمایندگی در مدرسه علمیه رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) در داکا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیر انصاری، نماینده جامعة المصطفی در بنگلادش، در این مراسم ضمن تأکید بر توجه به مفاهیم آیات الهی، بر بایسته های تحصیل علوم دینی اشاره نمود و اظهار داشت: نهادینه سازی مولفه های اخلاق اسلامی و توجه به سیره تربیتی نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله) و اهل بیت(علیهم السلام) از مهمترین شاخصه هایی است که طلاب و دانش پژوهان علوم الهی باید به ان توجه داشته باشند.

وی در ادامه بر توجه طلاب و دانش پژوهان علوم دینی به جایگاه والای خود تأکید نمود و ابراز داشت: علم الهی، نوری است که هر کسی نمی‌تواند آن را به دست آورد؛  صفای باطن و طهارت نفس از مهمترین مولفه هایی است که همواره باید مورد توجه طلاب و محصلان علوم الهی باشد.

گفتنی است؛ سخنرانی محمد یونس علی غازی، مسئول آموزش مدرسه علمیه رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)، خانم شهناز عارفین، مسئول آموزش مدرسه الزهراء (سلام الله علیها) بنگلادش و نیز اجرای سرود در مورد حمد الهی توسط گروهی از طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha