چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: جشن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن و مراسم گرامیداشت دهه فجر، سه شنبه ۱۲ بهمن در میدان شهید بجنورد برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم گرامیداشت 12 بهمن و آغاز دهه فجر در میدان شهید بجنورد با نواختن زنگ انقلاب و رژه موتوری و ادای احترام مسئولان استان به تمثال مبارک امام (ره) برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با تلاوت قرآن آغاز می شود و با پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سروده ها و حماسه خوانی های انقلابی، اجرای گروه سرود دانش‌آموزی 1357 نفری، تجلیل از خانواده شهید زرهرند (شهید مدافع حرم) ادامه می یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: همچنین عطر افشانی و گلباران مزار متبرک شهدا و سخنرانی همزمان علما و روحانیون در مساجد و مدارس سراسر استان از دیگر مراسم های پیش بینی شده برای اجرا در این روز به شمار می رود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تکلیف دینی و انجام وظیفه آحاد جامعه است، گفت: ائمه جماعات مساجد و روحانیون نقش موثری در اجرای مردمی  برنامه های دهه فجر را بر عهده دارند.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به فعالیت ۲۲ کمیته تخصصی دهه فجر در خراسان شمالی، ابراز داشت: به مسئولان کمیته ها توصیه شده که جشن های این دهه به صورت مردمی برگزار برگزار شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha