جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علمای یمن

حوزه/ علما و خطبای یمن از همه مردم خواستند در یک جبهه و به صورت متحد در برابر دشمنان یمن بایستند، زیرا این دشمنان به هیچ چیز و هیچ کس در یمن رحم نمی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»روز گذشته کمیته عالی بسیج عمومی یمن نشستی را با علما، بزرگان و خطبای منطقه العدین استان اب یمن برگزار کرد.

در این نشست حارث الملیکی نماینده استاندار استان اب نیز حضور داشت.

علما و خطبای حاضر در این نشست از همه مردم خواستند در یک جبهه و به صورت متحد در برابر دشمنان یمن بایستند، زیرا این دشمنان به هیچ چیز و هیچ کس در یمن رحم نمی کنند و می خواهند مردم مقاوم یمن را در برابر خواسته های نامشروع خود به زانو در بیاورند.

علمیا یمن تاکید کردند جهاد و مبارزه تنها راه متوقف کردن دشمنان و متجاوزان است و ما از قهرمانی ها و رشادت های مجاهدان یمنی در برابر متجاوزان سعودی تقدیر می کنیم و از سوی دیگر تمام خائنانی را که در برابر دشمنان و متجاوزان تسلیم شده اند محکوم می کنیم.

سخنران این مراسم از علما و شخصیت های اجتماعی خواستند به وظیفه خود در حمایت از مجاهدان و تشویق مردم به مشارکت در جهاد عمل کنند تا همه مردم در برابر متجاوزان و اشغالگران بایستند و مانع کشتار مردم و زنان و کودکان یمن توسط آنها شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha