سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تجمع مردم بحرین در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم

حوزه/ الوفاق اعلام کرد: بیش از ۱۵۰ هزار نفر کفن پوش دیشب در ۴۸ منطقه، محاکمه موجودیت تشیع در بحرین را محکوم و تاکید کردند برای مقابله با هر تعرض به آیت الله عیسی قاسم آماده هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد: بیش از 150 هزار نفر کفن پوش دیشب در 48 منطقه، محاکمه موجودیت تشیع در بحرین را محکوم نمودند و تاکید کردند برای مقابله با هر تعرضی به آیت الله عیسی قاسم آماده هستند.

جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین همچنین با صدور بیانیه ای از بصیرت و حضور استثنایی مردم در خیابانها تجلیل کرد.
شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در این بیانیه ضمن تجلیل از حماسه ی حضور استثنایی بیش از 150 هزار نفر کفن پوش در 48 منطقه بحرین در تظاهرات های خشم و محکوم ساختن تعرض به  آیت الله عیسی قاسم مرجعیت دینی بحرین و اهانت آل خلیفه به نماد ها و شعائر مذهبی و فرائض دینی مذهب تشیع گفت: ملت بزرگ بحرین! دستان و پیشانی شما را می بوسیم و تاکید می نماییم ما با شماییم ، همراه شماییم و تنهایتان نخواهیم گذاشت. " همچنین وی این حضور مردمی را نشانه بیداری، وفاداری به وطن، مقاومت، شجاعت و آمادگی ملت برای جانفشانی خواند.   

الوفاق در این بیانیه تاکید کرد: از تمامی مردم خواستار است در خصوص حیله ها و نقشه هایی که برای این ملت، رهبرش، تک تک افرادش، دینش و خواسته هایش کشیده شده بصیرت داشته و بیدار باشند.

در پایان این بیانیه آماده است: تاکید می نماییم باید برای مواجهه و مقابله با هر گونه تعرض به ساحت آیت الله عیسی قاسم بدون هرگونه نرمش و یا سکون و آرامش آماده بوده و همگی فدایی دین، وطن و رهبرمان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha