پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسماعیل الاشقر

حوزه/ اسماعیل الاشقر، رئیس کمیته امنیت ملی فلسطین گفت: اشغالگران اسرائیلی به حملات گسترده با هدف نابودی جوانان نوار غزه روی آورده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل الاشقر، رئیس کمیته امنیت ملی فلسطین گفت: اشغالگران اسرائیلی به حملات گسترده با هدف نابودی جوانان نوار غزه روی آورده اند.

وی افزود: دشمنان ما با همکاری مزدوران خود جوانان غزه و فلسطین را از طریق قاچاق موارد مخدر به فلسطین و نوار غزه هدف قرار داده اند و ما نیز مبارزه با مواد مخدر را در راس اولویت های خود قرار داده ایم و این در حالی است که پلیس اشغالگر برای قاچاق مواد مخدر به نوار غزه همکاری می کند.

الاشقر ادامه داد: در نوار غزه جنایتهای سازمان یافته وجود ندارد و اطلاعاتی که از طریق پلیس فلسطین به ما می رسد این واقعیت را نشان می دهد و آمار جنایت در غزه نیز در مقایسه با کشورهای مجارو ما همچون مصر و اردن و لبنان کمتر است.

جبهه ملی آزادسازی فلسطین روز گذشته از افزایش آمار خودکشی و مصرف مواد مخدر در نوار غزه خبر داده بود.

الاشقر با اشاره به این آمار گفت: این آمار غیر دقیق است و از برخی احزاب مخالف فلسطین به دست آمده و ما از مسئولان می خواهیم به بیانیه های رسمی استناد کنند و از استناد به بیانیه های مربوط هه احزاب خودداری کنند.

وی افزود: مصرف و قاچاق مواد مخدر یک مساله ملی است که در راس اولویت های مسئولان فلسطین قرار دارد و ما در آینده با مصرف و قاچاق آن مبارزه جدی خواهیم کرد و در عین حال باید گفت این مساله خطری برای امنیت ملی فلسطین به شمار نمی رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha