چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
«سید هاشم الموسوی» سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء

حوزه / الموسوی در پی ائتلاف تروریستی جدید تشکیل شده در سوریه به سرکردگی جبهة النصرة تاکید کرد: تروریسم جهانی ساخته آمریکا و جبهة النصرة بازوی نظامی آمریکا در منطقه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به موضع نژادپرستانه رییس جمهور جدید آمریکا درمورد شهروندان هفت کشور ازجمله عراق اظهار داشت: کرامت شهروندان یک کشور را قدرت و استحکام دولت آن کشور تثبیت می کند، لذا دولت باید جواب محکمی به کسانی که می خواهند عزت ملت را زیر پا بگذارند بدهد.

«سید هاشم الموسوی» افزود: این دستور باید تمام سیاسیون عراقی که تا به امروز کشور آمریکا را دوستی قابل اعتماد و سردمدار آزادی و دموکراسی جهانی تلقی می کردند را بیدار کند. این دستور، عداوت آشکار دولت متجاوز آمریکا را نشان می‌دهد.

وی همچنین از صدور فرمان بازداشت «اثیل النجیفی» استاندار فراری نینوا توسط فرماندهی عملیات مشترک موصل تقدیر کرد و گفت: مناطق موصل پس از آزادسازی نباید به نیروهای دست نشانده النجیفی واگذار گردد، چراکه این پایمال شدن خون شهداء و بی‌ارزش کردن همه ایثارگری‌ها است.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: حکم بازداشت خائنان به میهن، حکم دقیق و حکیمانه‌ای است که خواسته‌های ملت در خصوص اخراج این شخصیت‌های تفرقه‌انگیز را محقق می‌کند.

الموسوی در بخش دیگری از سخنان خود، به ائتلاف جدید جبهة النصرة (جبهة فتح الشام) پرداخت و گفت: تروریسم جهانی ساخته آمریکا و جبهة النصرة بازوی نظامی آمریکا در منطقه است. جبهة النصرة مانع اصلی در برابر تحقق راه حل سیاسی بحران سوریه است.

وی با مضحک خواندن رنگ‌بندی تروریستهای سوریه به سفید و سیاه خاطرنشان ساخت: جبهة النصرة ائتلافی تحت عنوان هیئة تحریر الشام با شرکت گروهک‌هایی چون نورالدین الزنکی، لواء الحق، جیش السنة و انصار الدین را تشکیل داده است و این مثال نقض بزرگی بر وجود مسلحین میانه‌روی مدنظر غرب است. نورالدین الزنکی همان مسلح میانه‌رویی است که آمریکا از آن حمایت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha