پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس-مدیر حوزه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه رویش ها باید در حوزه های علمیه بر اساس طراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: اگر حوزه های علمیه بصیرت لازم را داشته باشند بی شک مردم راه درست را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، پیش از ظهر امروز در جمع اساتید حوزه یزد، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره حوزه انقلابی اشاره کرد و گفت: معظم له فرمایشات بسیاری در خصوص حوزه های انقلابی، شرایط و راه های انقلابی ماندن حوزه ها داشتند که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم گامی موثر در جهت تحقق بیانات رهبر انقلاب برداریم.

مدیر حوزه علمیه یزد در ادامه با اشاره به نقش حوزویان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه با اجرای تفکرات امام خمینی(ره) نقش پررنگی در این پیروزی تاریخی ایفا کردند.

وی در ادامه به یکی از کارهای انجام گرفته در مدارس علمیه یزد که در شورای حوزه استان تصویب شده بود، اشاره کرد و افزود: در جلسه اخیری که با حضور اعضای شورای حوزه استان برگزار گردید، تصمیم برآن شد تا در مدارس علمیه منشور روحانیت که مهمترین دغدغه ها و توصیه های امام خمینی(ره)بود برای طلاب بیان شود که اکنون در حال اجرای این برنامه در سراسر مدارس استان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شمس به برگزاری جلسه بصیرت افزایی با حضور اساتید و مدیران مدارس علمیه یزد در سپاه الغدیر استان اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه جزء مهمترین برنامه های حوزه علمیه یزد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بود که تاثیرات بسیار خوبی را از این برنامه شاهد هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه رویش ها باید در حوزه های علمیه بر اساس طراز انقلاب اسلامی باشد، خاطر نشان کرد: اگر حوزه های علمیه بصیرت لازم را داشته باشند، بی شک مردم راه درست را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha