پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباس نظری-معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‏ ترین تحول جهانی قرن بیستم دانست که غرور از دست رفته ملت‏ های مستضعف جهان را به آنان بازگرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عباس نظری، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارشد، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ‏ ترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست و بنیان گذار این انقلاب با قیام خود، غرور ملت‏های مستضعفی را که سالیانی دورمورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان باز گرداند.

وی ادامه داد: مردمی بودن در انقلاب‏های دیگر هم کم و بیش دیده می‏شود، ولی در انقلاب اسلامی ایران بسیار برجسته ‏تربوده  در این انقلاب، بیشتر مردم به صحنه آمدند و خواستار سرنگونی رژیم شاهنشاهی و برقراری نظام اسلامی شدند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: ایام الله دهه فجر مهمترین واقعه تاریخ در نظام جمهوری اسلامی ایران است و هرگز فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام برهه های زمانی با اقتدار مردم توانسته فتنه های دشمن را خنثی کند.

 وی اضافه کرد: دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و باشکوه‌ترین روزهای تاریخ کشور در این ایام رخ‌داده و آسایش و اقتدار و استقلال امروز ما و اینکه خودمان را خادم ملت معرفی می‌کنیم، به برکت انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد:  محرومیت‌ زدایی بعد از پیروزی انقلاب مایه افتخار است و امروز کشور ایران توانسته در همه عرصه های اقتصادی، پزشکی و نظامی استقلال داشته باشد و امروز ایران حرف اول را در بحث های علمی می زند.

 وی اظهارکرد: باگذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام باصلابت و بدون تکیه‌ بر شرق و غرب و با مردم‌سالاری دینی به راه خود ادامه می‌دهد و روزبه‌روز مقتدر می‌شود.

حجت الاسلام نظری عنوان داشت: این نظام اقتدار دارد، زیرا ملت بزرگ ایران پشتوانه آن است؛ملتی که حضور خود را در کنار انقلاب و دفاع مقدس و در دوران سخت تحریم های هسته ای و اتمی ،در راهپیمایی های عظیم و در کنار صندوق های رای به اثبات رسانده اند.

وی افزود:  باید دهه فجر برای همگان الگو و سرمشق باشد و همیشه ماندگار بماند و فراموش نشود. حجت الاسلام والمسلمین نظری در رابطه با نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی اشاره وبیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) نقش تاثیر گذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که باید همیشه قدردان شهدای انقلاب اسلامی وامام شهیدان باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، گفت: حضور یکپارچه و متحد مردم در تمامی صحنه‌ها، قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آن چنان توان و قوتی ایجاد  نمود که هیچ‌گونه امکانی برای مقابله با آن در اختیار رژیم شاه و اربابانش نبود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha