پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی رمضانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری بیش از ۱۰۰ جشن ویژه ایام پیروزی انقلاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی،  امروز در جلسه برنامه های دهه فجر استان قزوین، اظهارداشت: دهه مبارکه فجر  یادآور رشادت ها، ایثار، گذشت و حماسه آفرینی ملت ایران است که در برابر رژیم منحوس پهلوی ایستادند و با توکل به خداوند متعال، تبعیت از امام خمینی(ره) و وحدت و همدلی، کشور را از ظلم و ستم، نفوذ بیگانگان و بی عدالتی رهایی بخشیدند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هم این ملت در صحنه های مختلف با تبعیت از ولایت فقیه و انسجام و همدلی در مقابل دشمنان ایستادند و نشان دادند که در دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حماسه بسیار بزرگی است و دهه مبارک فجر بهترین فرصت و زمان برای بازگویی وقایع آن روز و تبیین دستاوردهای انقلاب است از همین رو برگزاری برنامه های مختلف و جشن های مردمی در ایام مبارک دهه فجر امری ضروری است تا نسل امروز که آن دوران و شرایط را درک نکرده اند بیش از پیش با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برنامه های متعددی برگزار می شود به طوری که کانون های شهری و روستایی در این ایام بیش از ۱۰۰ جشن انقلاب را برگزار می کنند.

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا با حضوراعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور تجدید بیعت با آرمان ها شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی و برگزاری یادواره شهدای قرآنی انقلاب از جمله برنامه های کانون ها در ایام مبارک دهه فجر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha