جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش طلاب جدید الورود حوزه علمیه خواهران استان فارس

​حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تمهیدات مختلف این معاونت برای پذیرش طلاب جدیدالورود خواهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم اکرم مهرابی، عصر امروز در نشست با مدیران و معاونان آموزش و فرهنگی مدارس علمیه استان که در  مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد، با بیان اینکه مبلغان نقش بی بدلیلی در ارتقاء دانش دینی و بصیرت بانوان در جامعه دارند، افزود: مبلغان به عنوان پرچمداران اشاعه دین و فرهنگ می توانند در تحکیم آموزه های اسلامی در جامعه برای تحکیم بنیان خانواده نقش ویژه ای داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه با وجود تعدد و گسترش مراکز و مدارس علمیه، جذب و پذیرش بالا در سال های اخیر به صورت حداکثری صورت نگرفته است، خاطر نشان کرد:برای جذب و پذیرش خواهران برای تحصیل در حوزه، باید تدابیر لازم برای تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع صورت گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه خواهران مبلغ، مدیران و معاونان مدارس علمیه و همچنین طلاب، باید برای تبلیغ و جذب حداکثری خواهران به مدارس علمیه همت خود را بکار گیرند، افزود: برای پذیرش و جذب بالا در حوزه، باید تبلیغات مخلصانه و متعهدانه صورت گیرد.

مهرابی با بیان اینکه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان، تمهیدات لازم را برای تبلیغات و اطلاع رسانی در جامعه با برخی نهادها و دستگاههای اجرایی اندیشیده است، بیان داشت: برای اطلاع رسانی به مخاطبان مرکز حوزه خواهران استان لرستان، با همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان، در برنامه ای به بیان اهداف و نحوه جذب خواهران هم استانی در مدارس علمیه خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه رایزنی های لازم با ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و بسیج جامعه زنان استان لرستان نیز انجام شده است، یادآور شد: در این خصوص مبلغان با حضور در مدارس، حلقات بسیج و جلسات خانگی، به اطلاع رسانی در خصوص نحوه پذیرش خواهران در حوزه خواهند پرداخت.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه تبلیغات ائمه جمعه در شهرستانها از طریق تریبون نماز جمعه نیز از دیگر برنامه های تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان برای جذب حداکثری علاقمندان به حوزه است، افزود: همچنین شهرداری نیز با نصب بنر در سطح شهر، نسبت به زمان و نحوه پذیرش خواهران در حوزه اقدام خواهد کرد.

 مهرابی در پایان افزود: حوزه علمیه از ظرفیت فضای مجازی  نیز برای اطلاع رسانی  استفاده خواهد کرد افزود: با ارسال پیامک به مشترکان تلفن همراه و همچنین تبلیغ در فضای مجازی اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha