پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 407100
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
حجت‌الاسلام محمد پورقیومی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با اشاره به وجود ۳۰۰ مسجد در شهرستان، گفت: ۴۰۰ روحانی و طلبه در سطح شهرستان به فعالیت تبلیغی و فرهنگی مشغول هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام محمد پورقیومی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر، امروز در گردهمایی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان که در شهرستان اشکذر برگزار شد گفت: این شهرستان با 36 روستا دارای 3 پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با اشاره به وجود 300 مسجد در شهرستان اشکذر، افزود: 400 روحانی و طلبه در سطح شهرستان به فعالیت تبلیغی و فرهنگی مشغول هستند.

وی در ادامه افزود: برخی از مبلغان حتی با وجود وضعیت ضعیف مالی اما برای تبلیغ دین و معارف دینی، مدت ها از خانواده خود به دور هستند و این کار را فقط برای رضای خدا و خشنودی بندگان خدا در مناطق دور دست انجام می دهند که این روحیه جهادی ستودنی است.

حجت‌الاسلام پور قیومی بابیان اینکه در حال حاضر 70 هیئت مذهبی ثبت‌شده در شهرستان اشکذر فعالیت دارند، افزود: عزاداری حسینیه سفید این شهرستان در روز عاشورا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در تبیین فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، گفت: در حال حاضر 3 موسسه قرآنی، 3 خانه قرآن شهری و 5 خانه قرآن روستایی در شهرستان فعالیت دارند. همچنین سلسله جلسات تفسیر نهج‌البلاغه هر هفته با حضور امام‌جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/313/23

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha