پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید محمد موسوی- امام جمعه آران و بیدگل در نشست طلاب مدرسه حضرت زینب(س)

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل گفت: حوزه های علمیه باید انقلابی باقی بمانند و تحقق آن نیز درگرو بصیرت افزایی است و سرباز امام زمان(عج) باید از مسائل داخلی و بین المللی اطلاع داشته باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درکاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، درجمع اساتید وطلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان آران و بیدگل با تبریک سی وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: کسانی که به رسالت الهی خود در عرصه تبلیغ دین عمل می کنند، از جایگاه خاصید در نزد پروردگار برخوردارند.

وی در ادامه افزود : درزندگی طلبه باید یک مثلثی «تهذیب و اخلاق»، «علم آموزی و تعلم» و «بصیرت و آگاهی» تشکیل شود، تا بتواند در مسیر درست حرکت کند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه بصیرت نیز مانند فقه و اصول نیاز به آموزش دارد، یاد آورشد: همان طورکه در بیان رهبرمعظم انقلاب بارها شنیده شده، حوزه های علمیه باید انقلابی باقی بمانند و تحقق آن نیز درگرو بصیرت افزایی است و سرباز امام زمان(عج) باید از مسائل داخلی و بین المللی اطلاع داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان گفت: با وجود امکانات امروزی نیاز به تبلیغ در فضای مجازی نیز ضروری است، البته مبلغ باید خود را به تقوا،علم و بصیرت مجهز کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha