پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه/ آیت الله مهمان نواز گفت: رسالت روحانیون و مسئولان نظام اسلامی اقتضا می‌کند که با استفاده از فرصت این ایام خجسته، مزیت‌ها، برکات، خدمات و دستاوردهای انقلاب را در ابعاد داخلی و خارجی برای مردم تبیین کنند تا جامعه به آینده این نهضت الهی امیدوارتر شود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌ الله مهمان‌نواز، صبح امروز در جمع مسئولان استان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، با گرامیداشت دوازدهم بهمن‌ماه، سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی، استقبال پرشور مردم از ایشان را جلوه‌ای از ولایتمداری و ظلم‌ستیزی ملت بزرگ ایران عنوان کرد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، دهه فجر را فرصتی برای تبیین اهداف بلند انقلاب اسلامی دانست و افزود: دهه فجر پیروزی اسلام و انقلاب است و همیشه باید گرامی داشته شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر باید در مدارس، ادارات و مساجد سراسر استان به صورت باشکوه برگزار گردد تا کودکان و نوجوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب متوجه بزرگی این مناسبت شوند.

آیت الله مهمان نواز با بیان این که در طول قرن‌ها شیعیان و علمای شیعه در تنگنا، فشار، مظلومیت و مبارزه بودند تا اانقلاب اسلامی به رهبری‌ امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، افزود: حضرت امام (ره)در این مبارزه مفاهیم زیادی مثل اعتماد به وعده‌های الهی، توکل بر پروردگار، شجاعت و استقامت در راه حق، جهاد، شهادت، صبر و تسلیم را برای مردم ایران اسلامی زنده کرد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رسالت روحانیون و مسئولان نظام اسلامی اقتضا می‌کند که با استفاده از فرصت این ایام خجسته، مزیت‌ها، برکات، خدمات و دستاوردهای انقلاب را در ابعاد داخلی و خارجی برای مردم تبیین کنند تا جامعه به آینده این نهضت الهی امیدوارتر شود.

انتهای پیام/ع

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha