جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسین کوثری-امام جمعه شیروان

امام جمعه شیروان گفت: هدف از انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به خلق الله است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین کوثری صبح امروز در دیدار مسئولان شهرستان شیروان به مناسبت دوازدهم بهمن نخستین روز از ایام دهه فجر، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و رهبری‌های امام خمینی (ره) و خون شهدا و شخصیت‌های بزرگ رنج دیده است که باید همواره گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین پدیده تاریخی این سرزمین است، افزود: حاکم کردن ارزش‌ها و دستورات دینی و الهی، مبارزه و زدودن حاکمیت ستمگر پهلوی، رشد و تعالی و تربیت مردم جامعه، برقراری عدالت اجتماعی و خدمت صادقانه، خالصانه و بی‌منت به ملت از جمله اهداف انقلاب اسلامی به شمار می رود.

امام جمعه شیروان با تاکید بر اینکه باید جشن‌های دهه فجر اسلامی، مردمی و به دور از هر گونه انحراف فکری و معنوی برگزار شود، گفت: سخنرانان مراسم‌های این دهه باید توجه داشته باشند تا در سخنان خود به جایگاه گذشته و قبل از انقلاب اسلامی ایران، حال حاضر و آینده ایران اشاره داشته باشند.

وی با بیان این که مردم و مسئولان باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ و حراست کنند، اظهار داشت: حفظ جمهوری اسلامی از اصلی‌ترین واجب‌ها است و هدف اصلی ایران اتصال جمهوری اسلامی به حکومت جهانی حضرت مهدی (ع) است.

فرماندار شیروان هم در این دیدار با بیان اینکه مردم پشتوانه و صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: مردم سرمایه بزرگ مملکت ایران اسلامی به شمار می روند چرا که در تمام عرصه‌های نظام به خوبی می‌درخشند و از آرمان‌های نظام پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

عباسعلی صفایی با اشاره به طرح‌های آماده افتتاح به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: علی‌رغم کمبود اعتبار و عدم تحقق درآمدها، امسال 115 طرح با اعتبار 670 میلیارد ریال توسط 15 دستگاه اجرایی در شیروان به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha