جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر درایت مقام معظم رهبری و حضور جمهوری اسلامی در منطقه نبود، الآن کشورهای عراق و سوریه در دستان تکفیری ها و تروریست‌ها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در اولین روز از ایام الله دهه فجر، در جمع نیروهای مسلح استان کرمانشاه، گفت: در روزهای نخستین انقلاب اسلامی، تنها ابراز این نظام مقدس، امام راحل و مردم بودند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: در همان زمان، استکبار و آمریکا جنگ 8 ساله را بر ملت ایران برای ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی تحمیل کردند و تمام دنیای غرب برای از بین بردن ایران بسیج شده بودند، ولی به حمد خداوند بزرگ، در این آزمایش سربلند درآمدیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جنگی که هشت سال بر ما تحمیل شد اگر هر کشور دیگری بود یقینا ساقط می گردد ولی نظام اسلامی به پشتوانه مردم و اسلام سربلند درآمد.

آیت الله علما تاکید کرد: امروز دشمنان و تمام دنیا به قدرت ایران در جهان اعتراف می کنند و می دانند که در معادلات جهانی حضور ایران ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به اوضاع منطقه اشاره داشت و گفت: اگر درایت مقام معظم رهبری و حضور جمهوری اسلامی در منطقه نبود، الان کشورهای عراق و سوریه در دستان تکفیری ها و تروریستها بود.

وی تصریح کرد: حتی کشورهایی همانند آمریکا و برخی از دولتهای عربی تمام تلاش خود را برای این امر انجام دادند ولی طرح آنها با شکست روبرو گشت.

آیت الله علما گفت: امروز دشمنان  قسم خورده نظام به شدت از دست ما عصبانی هستند زیرا به فرموده امام راحل آنها از اسلام سیلی خورده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha