شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قدیر محمدیان/ امام جمعه اسفراین

امام جمعه اسفراین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران موجب بیداری امت‌های مسلمان در سطح جهان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، امروز در دیدار با مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان اسفراین به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: بازگشت امام خمینی (ره) در 12 بهمن 57 نویدبخش طلوع فجری دوباره بود که بارقه امید را در دل ملت ایران زنده کرد و سبب شد تا در 22 بهمن همان سال با تکیه ‌بر قدرت منسجم مردمی و رهبری‌های امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

وی، مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را ایمان به پروردگار عالم، رهبری حکیمانه امام خمینی، اتحاد و همبستگی اقشار مختلف مردم، استقامت و پایداری عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام خمینی(ره)، توانستند باصلابت راه انقلاب را به پیش ببرند به طوری که امروز انقلاب اسلامی قوی‌تر و شکوفاتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد تا زمینه ظهور و برپایی حکومت جهانی امام عصر حضرت مهدی (عج) برپا شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ادامه‌دهنده قیام عاشورا، حرکت ائمه اطهار، انبیا و رسولان بوده و برای حاکمیت دین خدا شکل‌گرفته و همیشه همانند قرآن و احادیث تازه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین گفت: در چهارمین دهه از انقلاب اسلامی، ملت ایران با پشتیبانی از ولایت‌فقیه 38 سال را با فراز و نشیب‌ها و دسیسه‌های دشمنان با موفقیت و اقتدار پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان چهار دهه خدمات انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تاکنون خدمات زیادی ارائه داده و ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو و انتقال دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است.

علی‌اصغر یحیی‌آبادی فرماندار اسفراین نیز در این دیدار با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک و مطهر شهدا امسال در ایام‌الله دهه فجر 95 طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ ‌بر 440 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که بیشتر این پروژه‌ها از محل سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha