پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محبی مسئول  نمایندگی  ولی  فقیه  در  دانشگاه  پیام  نور قزوین

حوزه/مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین گفت: مردم ایران اسلامی با دل و جان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضور دارند و به ‌طور یقین این جشن‌ها به‌صورت مردمی، و با وحدت و همدلی، در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، ظهر امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام قزوین، ضمن تبریک آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: کیفیت برنامه‌ها در دهه فجر بسیار مهم است و باید به این مهم توجه کرد.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین افزود: برنامه های دهه فجر، باید با ذوق هنری، خلاقیت، نوآوری و ایجاد ارتباط بین نسل جوان و نونهالان همراه باشد تا انتقال تاریخ شفاهی انقلاب، با سهولت بهتری انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های دهه فجر این باید باشد که خدمات نظام در یک سال گذشته به مردم ارائه شود و امام خمینی(ره) در این خصوص می‌فرماید کار را با هر حجمی که انجام داده‌اید به مردم بگویید.

حجت الاسلام محبی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر بازگو شود، ابراز داشت: باید از ظرفیت دهه فجر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در این استان بهره برد.

 مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: باید یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در ایام دهه فجر گرامی داشته شود و زمینه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فراهم کرد.

حجت الاسلام محبی عنوان داشت: امروز ما بحث ریشه‌های انقلاب، دستاوردهای انقلاب، اهداف آن و به ویژه دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، شاخص‌های مکتب فکری حضرت امام(ره)، بصیرت و شناسایی فتنه‌ها را داریم که باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد تاکید قرار گیرد.

وی در پایان گفت: مبلغان با انجام رسالت درست خود نباید اجازه دهند که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی دور شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha