پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیریت حوزه اصفهان

حوزه/ حوزه علمیه اصفهان در بیانیه ای تصریح کرد: رمز تمام پیروزی ها و پیشرفت ها در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی توکل به خدا، وحدت یکپارچگی مردم و اطاعت از رهبری بوده است و برای استمرار این پیروزی ها به همین عناصر و مفاهیم نیازمندیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حوزه علمیه اصفهان  در بیانیه ای به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار کرده: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حدود چهار دهه پر از خاطره و فراز و فرود را تجربه کرده است و بر راه مستقیم خود امیدوارنه و باتوکل بخدا پیش میرود و تمام تهدیدها و تهمت ها و تجاوزها و عربدهای مستکبرانه را با عزت و سربلندی و مقتدرانه جواب داده است.

ایران اسلامی امروز با چند دهه قبل از انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست ؛ زیرا با تمام مشکلاتی که دشمنان اسلام و ایران  بر سر راه انقلاب اسلامی ایجاد کرده اند، امروز شاهد پیشرفتهای سترگ و بزرگی هستیم که تمام جهانیان نیزشاهد آن هستند.

در تمام این پیروزی ها درعرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی رمز آن توکل به خدا، وحدت و یکپارچگی مردم و اطاعت از رهبری بوده است و برای استمرار این پیروزی ها به همین عناصر و مفاهیم نیازمندیم.

 به همین مناسبت از عموم مردم شهید پرور و روحانیت و طلاب حوزه علمیه سراسر استان اصفهان دعوت می کنیم که در مراسم باشکوه 22 بهمن اصفهان شرکت نمایند و بار دیگرسبب یاس دشمنان اسلام و ایران را به نمایش بگذارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha