سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اصغر قاضی خانی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با اشاره به نقش حوزه و روحانیت در صیانت از انقلاب، گفت: حوزه و روحانیت با برنامه ریزی جامع و چشم اندازی که پیش رو دارند می تواند در ابعاد مختلف از دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع کند.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام اصغر قاضی خانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به عملکرد این معاونت در دهه فجر از برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از 2000 منطقه در استان خبر داد و گفت: این مراسم ها توسط مبلین هجرت، بینات و امین برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان توجیه مبلغین در پرداختن به ابعاد و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و بیان وظیفه عموم مردم مخصوصا جوانان در حفظ انقلاب اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: در راستای تبیین اهداف انقلاب و عوامل مهم در حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی، مبلغین جهادی به روستاهای فاقد روحانی اعزام شدند.

وی با اشاره به نقش حوزویان در شکل گیری انقلاب اسلامی بیان داشت: از جمله افتخارات حوزه های علمیه  نقش برجسته آنها در شکل گیری انقلاب  است که این امر مهم با مجاهدت ها و فداکاری های بزرگانی همچون شهیدان بهشتی، مطهری، و...، به رهبری امام خمینی(ره) حاصل شده است.

حجت الاسلام قاضی خانی با اشاره به نقش حوزویان در پایداری نظام، خاطرنشان کرد: از آنجایی که حوزه های علمیه صاحبان اصلی انقلاب هستند، رسالت حفظ و پایداری و اعتلای آرمان های انقلاب هم از وظایف اصلی این نهاد به شمار می رود.

وی ادامه داد: روحانیت اصیل برخاسته از بطن جامعه است و نیاز ها و الزام های آزادی را می داند از این رو می تواند از این ظرفیت برای حفظ پایداری آرمان های انقلاب استفاده کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با اشاره به نقش حوزه و روحانیت در صیانت از انقلاب، ابراز داشت: حوزه و روحانیت با برنامه ریزی جامع و چشم اندازی که پیش رو دارد می تواند در ابعاد مختلف از دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی در پایان گفت: حوزه انقلابی با طراز و شاخص انقلاب باید حرکت کند تا با تربیت طلاب و روحانیون انقلابی، پیام های انقلاب را به دنیا و نسل جدید که دوران پر فراز و نشیبی را طی می کند، انتقال دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha