شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضا کاظم لو - مدیر حوزه خواهران قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که تبعیت از رهبری، استمرا انقلاب اسلامی را به همراه دارد، گفت: جاودانگی یک ملت، در گرو وحدت، یکپارچگی و دوری از تفرقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم‌لو، امروز در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، که در مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزار شد، تبعیت از رهبری و دوری از تفرقه را موجب استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب در فتنه ۸۸ تلاش کردند حمایت مردمی را از نظام که یکی از عناصر قدرت حکومت است، از بین ببرند که با هوشیاری و آگاهی مردم این امر محقق نشد و تیر آنان به سنگ خورد.

وی افزود: روحانیت شیعه پرچم‌دار نهضت انقلابی مردم ایران بوده و همیشه در خط مقدم این جبهه قرار داشته است؛ آنان سعی کرده‌اند با حفظ روحیه انقلابی در راه حفظ ارزش‌های دینی تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین بیان داشت: اگر مسلمین در تمامی عرصه های مذهبی، اجتماعی و حتی سیاسی، و در مجامع بین المللی، یار و مددکار هم باشند وبیش از هر چیزی به اتحاد و انسجام اسلامی که همواره مورد توجه بناینگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است توجه کنند مسلما طراحی های دشمنان اسلام ر ا ناکام گذاشته و دست آنها را از ممالک اسلامی کوتاه می کنند.

حجت الاسلام  کاظم لو با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه فجر، اظهار کرد: خداوند در قرآن به چیزهایی سوگند یاد می‌کند که از امور مهم هستند؛ سوگند  نشانه افتخار یا بزرگداشت مقام، یا بالا بردن مقام و منزلت آن چیزها می‌باشد؛ و خداوند به چند چیز قسم یاد می‌کند که بسیار مهم بوده و از این رو باید بیشتر در این کتاب آسمانی تدبر نماییم.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر بیان داشت: دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زريّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏انداز کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین به حضور ملت ایران در عرصه های مختلف اشاره و اظهار داشت: ملت ایران بارها نه تنها در عرصه های مختلف این انقلاب اسلامی، بلکه در تمام صحنه ها حضور فعال وچشمگیری داشته و خواهند داشت که باید همیشه قدردان این انقلاب اسلامی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha