شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی-امام جمعه قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تبریک فرارسیدن دهه فجر، گفت: ایران اسلامی هیچ گاه در برابر ظلم و ستم نظام سلطه به ویژه آمریکا سکوت نخواهد کرد و امر به معروف و نهی از منکر هرگز تعطیل نخواهد شد تا بساط ظلم از جهان برچیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی درمراسم گلبانگ انقلاب در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن ورزشی ۲۲ بهمن قزوین برگزار شد، اظهارداشت: با اجرای سرودهای زیبا در مراسم زنگ انقلاب که با نام ائمه معصومین(ع) معطر شده بود به یاد حال و هوای معنوی انقلاب افتادیم و آن روزها تداعی شد که ابتکار و برنامه ریزی خوب مدیرکل آموزش و پرورش جای تقدیر دارد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:  دانش آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب باید با عوامل پیروزی و اهداف انقلاب آشنا شوند و در صیانت از ارزش های به دست آمده تلاش کنند.

وی افزود:  ایمان توده های مردم موجب پیروزی شد و هنگامی که مردم با نام خدا به میدان آمدند واز قرآن و ائمه معصومین (ع) کمک گرفتند، مشارکت آنها میلیونی شد و با نزول نعمت های الهی شاهد برچیده شدن بساط ظلم و ستم بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد:  وحدت و همدلی مردم عامل دیگری بود که پیروزی انقلاب را محقق کرد و با حفظ انسجامی مثال زدنی جان خود را نثار کردند تا انقلاب به ثمر بنشیند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه افزود:  حادثه پلاسکو با ایثار و از خودگذشتگی آتش نشانان غیور کشورمان گوشه ای از روحیه انقلابی و ایثار همان دوران انقلاب و جنگ را نشان داد و شما دانش آموزان باید از این روحیه درس بگیرید و در خود نیز آن را تقویت کنید.

وی ادامه داد: در کنار ایمان و وحدت مردم، امدادهای غیبی هم نازل شد و سختی ها را سپری کردیم و با سقوط رژیم ستم شاهی شاهد ورود امام به میهن اسلامی بودیم و امروز هم اگر وحدت را حفظ کنیم به نتیجه می رسیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: انقلاب ما موجی الهی بود که باید همیشه پویایی و نشاط خود را حفظ کند و الگوی دیگر ملل مسلمان باشد.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: امروز همچنان شاهد ظلم و جنایت استکبار به سرکردگی آمریکا هستیم که از داخل کاخ سفید برای تجاوز به کشورها تصمیم می گیرند، اما انقلاب اسلامی الگویی عملی در مقابله با زیاده خواهی استکبار است و موجب بیداری سایر ملل نیز شده است.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی هیچ گاه در برابر ظلم و ستم نظام سلطه به ویژه آمریکا سکوت نخواهد کرد و امر به معروف و نهی از منکر هرگز تعطیل نخواهد شد تا بساط ظلم از جهان برچیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان داشت: در کنار بیان دستاوردها و فعالیت ها باید نقاط ضعف وانتقاد هم مطرح شود تا کارها تعطیل نشود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha