پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه براز جان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح به آفات انقلاب اشاره کرد و گفت: فراموش کردن ایام انقلاب اسلامی و دستاورهای انقلاب، تحریف تاریخ و پوشاندن جنایات پهلوی، تخریب شخصیت و تحریف مواضع امام(ره)، فراموشی اهداف و آرمان ها و شعارها، تحریف ماهیت انقلاب اسلامی از جمله آفات است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امروز در مراسم سالروز 12 بهمن با تبریک و گرامیداشت دهه مبارکه فجر گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خود با توکل به خدا و با سلاح ایمان و تقوا در میدان حضور پیدا کردند و انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

امام جمعه برازجان با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه هنده راه امام راحل است، خاطرنشان کرد: پس از ارتحال رهبر کبیر انقلاب در پایان دهه اول پیروزی مردم ایران بر نظام ستم‌شاهی پهلوی، مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای رهبری نظام را به عهده گرفت که هر سال شاهد ارتقاء سطح جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف در منطقه و جهان هستیم.

وی به آفات انقلاب اشاره کرد و افزود: فراموش کردن ایام انقلاب اسلامی و دستاورهای انقلاب، تحریف تاریخ و پوشاندن جنایات پهلوی، تخریب شخصیت و تحریف مواضع امام(ره)، فراموشی اهداف و آرمان ها و شعارها، تحریف ماهیت انقلاب اسلامی از جمله آفات است.

تولیت مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، فراموشی عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی، نفوذ فرصت طلبان و نااهلان و فتنه گران، یاس مردم از نظام با سیاه نمایی دوران گذشته، بی تفاوت شدن مردم نسبت به انقلاب و خروج منتقدان و دلسوزان با برچسب ها را از دیگر آفات انقلاب اسلامی ذکر کرد.

حجت الاسام مصلح، ارتجاع و بازگشت به ارزش های طاغوتی را از دیگر آفات انقلاب برشمرد و ابراز داشت: ترویج بی حجابی و موسیقی های مطرب و تهاجم فرهنگی، خود کم بینی و خود باختگی مسؤولان و عقب روی در مقابل دشمنان و پیشروی تدریجی دشمن، ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغات زود رس انتخاباتی از دیگر آفات است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha