شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور-مدیر حوزه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: در این برهه از زمان، همه آحاد ملت ایران، به ویژه علماء، روحانیون و اندیشمندان دلسوز، با همت والا و تلاش مجاهدانه وتبعیت از مقام معظم رهبری، در دفاع دستاوردهای انقلاب و ترویج مکتب نورانی اهل بیت(ع) از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی معنوی و در واقع انقلاب ارزش‌ها است، اظهار داشت: اسلامی بودن، مردمی بودن، مستقل بودن، ارزشی بودن و وجود رهبری با بصیرت در رأس این نظام، از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی، انقلابی ارزشی و دینی با اهداف متعالی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی است که با مبارزه با مظاهر فساد در جامعه، قطع نمودن دست استعمارگران و همچنین با امید  دادن به سایر مسلمانان و مستضعفان جهان، اهداف مقدس و والای خود را دنبال می کند.

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای مختلفی در ابعاد سیاسی، دفاعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی برای جامعه و ملت شریف ایران بوده است.

وی، دفاع از انقلاب را ماموریت مهم حوزه و روحانیت خواند و تأکید کرد: در این برهه از زمان، همه آحاد ملت شریف ایران، به ویژه علماء، روحانیون و اندیشمندان دلسوز، با همت والا و تلاش مجاهدانه و با تبعیت از مقام معظم رهبری، برای نهادینه کردن اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی و ترویج مکتب نورانی و سعادت بخش اهل بیت(ع) از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان این که برای صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب، باید روحیه انقلابی در بین نسل جوان ترویج داد، گفت: در این دهه از انقلاب، جامعه ما بیش از پیش نیازمند بصیرت افزایی، تبیین و ترویج ارزش‌های دینی و حفظ و حراست اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: در عصر حاضر که دشمنان اسلام و انقلاب، جوانان این مرز و بوم را مورد هجمه نقشه های شوم فرهنگی خود قرار داده اند، رسالت روحانیون و مبلغان در بصیرت افزایی به این قشر دو چندان احساس می شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان خاطرنشان کرد: روحانیون و حوزویان، با توجه به شرایط عصر حاضر، لازم است با ورود به فضای مجازی، به اطلاع رسانی و بصیرت افزایی به جوانان بشتابند و با تبیین، ترویج و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و علوم اهل بیت(ع) آنان را از گزند دشمنان کینه توز نجات دهند تا در نهایت دشمن را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha