پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر نه تنها صرف یک مناسبت تاریخی و تقویمی نیست، بلکه نشان‌دهنده اوج بصیرت انقلابی و ولایتمداری مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در مراسم جشن انقلاب اسلامی که با حضور مدیران مدارس علمیه سطح استان قزوین، در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین برگزارشد، ضمن تبریک آغاز فرارسیدن دهه مبارکه فجر، اظهارداشت:  ایام‌الله دهه مبارک فجر نه تنها صرف یک مناسبت تاریخی و تقویمی نیست، بلکه نشان‌دهنده اوج بصیرت انقلابی و ولایتمداری مردم است.

مدیرحوزه علمیه قزوین با بیان این که ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بازخوانی اندیشه ها و آرمان های امام راحل در ابعاد و حوزه های مختلف است، ابراز داشت: اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) در نقاط مختلف جهان رو به گسترش بوده و همین امر موجب ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری خلف صالح امام راحل محسوب شده و با بصیرت و هوشیاری، کشتی انقلاب اسلامی را در برهه های مختلف هدایت و رهبری می کند و وظیفه آحاد مردم و مسئولان، پیروی از منویات رهبری است.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی تصریح کرد:  بزرگداشت و پاسداشت دهه فجر نشان دهنده ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: خورشید سی و هشتمین بهار عزت و آزادی در حالی در ایران اسلامی طلوع کرده که انقلاب اسلامی ایران با عبور از پیچ تاریخی، امروز بر قله‌های رفیع امنیت و اقتدار در منطقه ایستاده است.

 وی اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی برای حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی بر پایه حاکمیت ارزش‌های دینی، روش و الگوهای خاصی را برگزید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد:  دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی که در سه اصل ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” پایه گذاری شد؛ وظیفه هر هم وطنی است و در حقیقت با حفظ این اصول، پیشرفت کشور در پرتو اسلام و معنویت تحقق می یابد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان داشت:  مستکبران همواره در این ایام به دنبال ایجاد ناامیدی در میان ملت ایران و تخریب وجهه انقلاب اسلامی هستند اما بر اساس برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در راستای حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب، هیچ گاه زمینه های تحقق اهداف آنان فراهم نبوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha