جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن.

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: مسابقات حفظ ۱۰ جزء، ۱۵ جزء و کل قرآن کریم، در حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار می شود.

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: مسابقات حفظ 10 جزء، 15 جزء و کل قرآن کریم، از 15 بهمن ماه سال جاری، در حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی همچنین از آزمون قرآنی برای طلاب حوزه علمیه پایه یک تا سه خبر داد و گفت: این آزمون به صورت شفاهی شامل تجوید و قرائت صحیح نماز است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، طلاب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی در سطوح مختلف، نحوه روخوانی، روانخوانی، مخارج حروف ده گانه، احکام حروف و مد و قرائت روان و سلیس را آزمون می دهند.

حجت الاسلام عبدی فام افزود: قرائت زیارت عاشورا، دعای عهد، توسل، کمیل، ندبه، جوشن کبیر و زیارت آل یاسین از سایر سرفصل های این آزمون چند منظوره به شمار می رود.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی از مسابقه کتاب خوانی در زمینه آشنایی با دفاع مقدس نیز خبر داد و گفت: در این رابطه آزمون کتابخوانی با موضوع «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha